HTML

Útilapu egy évre

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

A legrövidebb

2009.01.17. 07:29 :: Szeki_

Még november végén találtam az egyik légitársaság honlapján egy promóciós jegyet. Csak az illetéket kellett kifizetni a Manilából Jakartába tartó gépre. Gondoltam, ez épp jó lesz nekem, akkor Indonéziában folytatódik az út.
Az év első két hetét az előző bejegyzésben már leírtam. Összesen egy nap volt, amikor napos volt az idő. Néha esett, de legalább nem volt olyan hideg, mint otthon. Eljött az utazás napja, irány Jakarta. Hajnalra értem oda. Megvártam az első buszt, ami bevisz a városba. Az viszont nem akart jönni. Úgy négy óra körül elkezdett szakadni az eső. Úgy istenesen. Aztán elállt, majd újrakezdte. Ez ment egész reggelig. Még Manilában, böngészve az időjárás előrejelzést, elszomorodtam, mert tíz napra előre ilyen időt jeleztek. Aztán reggel hét óra körül meguntam mindkettőt: a buszra várni és az elállni nem akaró felhőszakadást. Besétáltam szépen a váróba és vettem egy repjegyet Bangkokba. Ott legalább jó idő van ilyenkor. Így aztán sikerült valamivel több, mint 13 órát eltöltenem Indonéziában. Sebaj.
Akkor most jöhet Thaiföld és környéke.
 

Szólj hozzá!

Címkék: thaiföld indonézia

A bejegyzés trackback címe:

https://utilapu365.blog.hu/api/trackback/id/tr94882961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása